annonse

Ingen vet om læringsbrettene fører til økt læring

På ungdomsskolen er det mange som ønsker seg PC-er med skikkelig tastatur. Fra venstre
Ønsker seg Pcer: Astrid Sofie Mobæk, Kristian Gjestad, Betlhem Tesfalem og Karen Aaserud. (Foto: )
Læringsbrettet har blitt en del av hverdagen til alle elevene i Nes-skolen. Fra venstre
En del av hverdagen: Ann Kristin Weng Lundberg, veileder i digitale ferdigheter, Milla Rasmussen i 5. klasse på Årnes skole, lærer Bente Kristoffersen Hanche og Liam Valtancoli i 5. klasse på Årnes skole. (Foto: Heidi Wexels Riser)
IKKE NOE VALG
IKKE NOE VALG: – Nesskolen må være digital. Vi har ikke noe valg, sier kommunalsjef for oppvekst og utdanning, Ingar Døhlen. (Foto: )
Et godt verktøy
Et godt verktøy: Mette Julsrud, lærer på Runni ungdomsskole (bak) synes læringsbrettet er et godt verktøy for god klasseledelse. Her sammen med Astrid Sofie Mobæk (t.v.) og Karen Aaserud. (Foto: )

+ For alle bygdas 2578 skoleelever er læringsbrett en naturlig del av skolehverdagen. Men ingen vet om elevene lærer mer eller mindre av å jobbe på skjerm.

  • Heidi Wexels Riser


Klikk for å se kommentarer ()

Her kan du fritt komme med synspunkter og informasjon. Vi krever fullt navn. Da blir det mer interessant for andre å lese det du skriver. Trakassering, trusler, hatske meldinger eller reklame aksepteres ikke på raumnes.no. Falske profiler utestenges. Vær saklig og vis respekt når du kommenterer.

annonse